Abrahadabra.pl

Podnieś limity na połączenia PREMIUM

12 grudnia 2018 r. weszły w życie zmiany w prawie telekomunikacyjnym, zgodnie z którymi każdy abonent ma odgórnie narzucony limit na wykonywanie połączeń PREMIUM i wysyłanie SMSów PREMIUM do wysokości 35zł miesięcznie.

Żeby bez przeszkód korzystać z usług PREMIUM oferowanych przez nasz portal i nie doświadczać nagle przerwanych połączeń, warto podnieść jednorazowo miesięczny limit na usługi PREMIUM.

W tym celu z poniżej listy prosimy wybrać swojego operatora i zastosować się do podanych wskazówek.

Rozmowy PreCall i inne usługi przedpłacone nie są objęte limitem premium. W wypadku rozmów PreCall wystarczy doładować konto i zadzwonić na numer stacjonarny znajdujący się przy profilu danego doradcy.


ORANGE

  • poprzez konto Mój Orange;
  • kontaktując się z Biurem Obsługi Klienta *100;
  • wysyłając SMS na bezpłatny numer 80603, w treści wpisując pełną kwotę w złotych brutto, np. SMS o treści “100”;
  • odwiedzając salon Orange;


PLAY

  • poprzez kod ussd (wpisz tak, jakbyś wybierał numer) *111*17*1# (wprowadzony zostanie limit 100 zł brutto) lub *111*18*1# (wprowadzony zostanie limit 200 zł brutto);
  • logując się na PLAY24;
  • dzwoniąc do Biura Obsługi Klienta *500/*600;
  • w salonie;


PLUS

  • poprzez wysłanie sms na bezpłatny numer 2601 o treści LIMIT SMS z wybraną kwotą (0, 35, 50, 75, 100, 200, 500);


T-MOBILE

  • poprzez wysłanie sms na bezpłatny numer 80450, wpisując w treści LIMIT START xxx (gdzie xxx to odpowiednia kwota 35, 75, 100, 200, 500 lub 1000);


A2 MOBILE

  • poprzez wysłanie sms na bezpłatny numer 2601 o treści LIMIT SMS z
    wybraną kwotą (0, 35, 50, 75, 100, 200, 500);


HEYAH

  • poprzez wysłanie sms na bezpłatny numer 80450, wpisując w treści LIMIT START xxx (gdzie xxx to odpowiednia kwota 35, 75, 100, 200, 500 lub 1000);


NJU MOBILE

  • poprzez konto Nju Mobile;
  • kontaktując się z Biurem Obsługi Klienta *100;
  • wysyłając SMS na bezpłatny numer 80603, w treści wpisując pełną kwotę w złotych brutto, np. SMS o treści “100”;


PLUSH

  • poprzez wysłanie sms na bezpłatny numer 2601 o treści LIMIT SMS z
    wybraną kwotą (0, 35, 50, 75, 100, 200, 500);


VIRGIN MOBILE

  • poprzez kod ussd (wpisz tak, jakbyś wybierał numer) *111*17*1# (wprowadzony zostanie limit 100 zł brutto) lub *111*18*1# (wprowadzony zostanie limit 200 zł brutto);
  • logując się na konto VIRGIN MOBILE;
  • dzwoniąc do Biura Obsługi Klienta;


INNI OPERATORZY (W TYM STACJONARNI)

  • dzwoniąc do Biura Obsługi Klienta danego operatora;