Często zadawane pytania
Przed skorzystaniem z pomocy i dodaniem nowego zgłoszenia uprzejmie prosimy o zapoznanie się z popularnymi pytaniami, na które udzieliliśmy już odpowiedzi.
Lista pytań zadawanych nam najczęściej
Jak mogę skontaktować się z wybranym doradcą?
Zachęcamy do zapoznania się z dostępnymi na naszym portalu możliwościami kontaktu z wróżkami i wróżbitami. Na stronach profilowych doradców można znaleźć informacje, jakie usługi/metody kontaktu preferują.
Przebywam poza granicami Polski. Czy mogę skontaktować się z doradcą?
Wszystkie usługi przedpłacone są usługami dostępnymi poza granicami Polski. Usługa telefoniczna PreCall nie wymaga rejestracji na naszym portalu (chociaż oczywiście warto się zarejestrować, by śledzić stan dostępnych na koncie środków). Z pozostałych usług przedpłaconych może skorzystać użytkownik zarejestrowany.
Gdzie mogę znaleźć PIN do usługi PreCall?
PIN przychodzi drogą mailową, zazwyczaj natychmiast, jeśli zakupu dokonała osoba niezarejestrowana na portalu. Osoba posiadająca u nas konto znajdzie unikalny PIN po zalogowaniu w swoim profilu. Jeśli w swoim profilu na posiadanym u nas koncie podasz numer telefonu, z którego zamierzasz wykonywać połączenia do doradców i zaznaczysz odpowiednią opcję, to wpisywanie PINu w telefonie nie będzie konieczne — rozpoznamy Cię po Twoim numerze. Zdarza się, że mail z PINem może dotrzeć nieco później, ale nie później niż 15-20 min. po zakupie (rzadkie przypadki). Jeżeli wiadomość nie dotarła po tym czasie, prosimy o sprawdzenie, czy nie wpadła przypadkiem do folderu SPAM. Jeśli nie można nigdzie odnaleźć mejla z PINem, prosimy o kontakt — najlepiej dodać zgłoszenie na naszym helpdesku, podając numer wykupionego zamówienia i adres mejlowy użyty w trakcie zakupu.
Płatność została przesłana, ale nie widzę środków na swoim koncie. Co się dzieje?
Żeby środki pokazały się na danym koncie, przed dokonaniem zakupu trzeba się na to konto zalogować — samo wpisanie adresu mejlowego, który kojarzony jest z danym kontem nie wystarczy (przypominamy o tym w trakcie zakupu). Transakcję użytkownika niezalogowanego traktujemy jako zakup bez konta. Środki doładowane w ten sposób można wykorzystać tylko na usługę PreCall, jedyną usługę przedpłaconą, która nie wymaga rejestracji. Możemy również — w razie pomyłki — przenieść owe środki i przypisać je do konkretnego konta, ale wymaga to kontaktu z nami. Najlepiej w takim wypadku napisać zgłoszenie.
Nie mogę skontaktować się z konkretnym doradcą. Co mam zrobić?
Proponujemy spojrzeć w grafik przy profilu danego doradcy lub skontaktować się z nami, opisując konkretną sytuację.
Czy odpowiadacie na SMSy?
Tak. Odpowiadamy na SMSy, które można wysłać poprzez naszą stronę. Usługa działa podobnie jak zwykły SMS — są to krótkie wiadomości (do 360 znaków), które można wysłać do wybranego doradcy i uzyskać odpowiedź na swoje pytanie (również do 360 znaków). Żeby skorzystać z usługi SMS ze strony, trzeba być użytkownikiem zarejestrowanym.
Dlaczego na moje pytanie SMS nie została udzielona odpowiedź?
Być może wróżka, do której SMS trafił, jest chwilowo niedostępna. W takim wypadku prosimy o odrobinę cierpliwości — udzielamy odpowiedzi na każde pytanie.
Dlaczego na mojego smsa odpowiedziała inna wróżka?
Staramy się, by na dany SMS odpowiadała osoba, do której taki SMS jest kierowany. Czasem bywa, że doradca jest z różnych powodów dłuższy czas niedostępny na portalu — w takim wypadku odpowiada za niego inny portalowy doradca. Sugerujemy sprawdzać grafiki i dostępności doradców.
Jak przechowywane są moje dane, które podaję podczas rejestracji?
Prosimy o zapoznanie się z polityką ochrony prywatności.
Czy mogę mieć dostęp do programów radiowych, które były kiedyś emitowane?
Programy radiowe, które kiedyś emitowaliśmy, można odnaleźć w naszym archiwum radiowym. By skorzystać z archiwum radiowego, gdzie można uzyskać dostęp do programów sprzed lat, trzeba się najpierw zarejestrować.
Dlaczego nikt nie odpowiedział na moje pytanie na Facebooku?
Na pytania zadane na Facebooku związane z wróżbami odpowiadamy tylko podczas programów emitowanych na żywo. Na wszelkie inne pytania staramy się odpowiadać jak najszybciej.
Jak mogę złożyć reklamację dotyczącą oferowanych usług płatnych?
Reklamację prosimy składać poprzez wypełnienie odpowiedniego formularza i wysłanie zgłoszenia. Staramy się rozwiązywać Państwa problemy jak najszybciej – także w dni wolne od pracy.