Regulamin
Niniejszy regulamin określa ogólne warunki korzystania ze wszystkich usług serwisu AbrahadabraPL: usługi korzystania z samego serwisu, usług telefonicznych oraz usług tekstowych. Na usługi telefoniczne składają się: usługa rozmowy telefonicznej premium o podwyższonej opłacie, telefoniczna usługa przedpłacona (PreCall). Do usług tekstowych zaliczają się: usługa czat (MOCE), usługa SMS „ze strony”, usługa e-mail.
Regulamin serwisu AbrahadabraPL
Właścicielem serwisu AbrahadabraPL jest firma Piotr Gruszczyński z siedzibą w Warszawie, 03-910, Al. Waszyngtona 26/42, NIP 118-089-56-18.
Osoba korzystająca z usług serwisu AbrahadabraPL wyraża zgodę na zastosowanie wszystkich postanowień Regulaminu.
Właściciel serwisu AbrahadabraPL nieodpłatnie udostępnia niniejszy regulamin w sposób, który umożliwia pozyskanie, odtwarzanie i utrwalanie jego treści na stronie internetowej: https://www.abrahadabra.pl/regulamin.
I. Definicje
- Regulamin – niniejszy dokument, regulamin serwisu AbrahadabraPL
- Serwis – serwis AbrahadabraPL
- Treści – kod źródłowy, bazy danych, funkcjonalności, oprogramowanie, usługi, zawartość tekstowa, aplikacje, grafiki, wszystkie media w serwisie AbrahadabraPL
- Znaki – znaki towarowe, znaki usługowe i logotypy widoczne w serwisie AbrahadabraPL
- Właściciel – wlaściciel serwisu AbrahadabraPL
- Usługa lub Usługi – poza rozdziałami poświęconymi konkretnej usłudze bądź usługom: wszystkie oferowane usługi w serwisie AbrahadabraPL; w rozdziałach poświęconych konkretnej usłudze bądź usługom: tylko usługa lub usługi, których te rozdziały dotyczą
- Konto – konto w serwisie AbrahadabraPL utworzone przez użytkownika serwisu
- Usługi Płatne – usługa rozmowy telefonicznej premium o podwyższonej opłacie, usługa telefoniczna (PreCall), usługa czat (MOCE), usługa SMS „ze strony”, usługa e-mail
- Usługi Przedpłacone – usługa telefoniczna (PreCall), usługa czat (MOCE), usługa SMS „ze strony”, usługa e-mail
- Użytkownik – osoba korzystająca z usług serwisu AbrahadabraPL
- Użytkownik Niezarejestrowany – osoba korzystająca z usług, która nie posiada aktywnego konta w serwisie AbrahadabraPL
- Użytkownik Zarejestrowany – osoba korzystająca z usług, która posiada aktywne konto w serwisie AbrahadabraPL
- Doradca – osoba posiadająca profil w Serwisie, prowadząca rozmowę z Użytkownikiem i odpowiadająca na Jego pytania o tematyce ezoterycznej za pomocą wybranych form kontaktu (usług)
- Środki – ilość zgromadzonych na koncie użytkownika serwisu AbrahadabraPL środków, które można wykorzystać na oferowane w serwisie usługi płatne
- Doładowanie – powiększenie puli środków zgromadzonych na koncie użytkownika serwisu AbrahadabraPL realizowane poprzez jednego z dostępnych operatorów płatności
- Numery PreCall – numery stacjonarne w profilach doradców serwisu AbrahadabraPL rozpoczynające się od cyfr: +4822417XXXX
II. Postanowienia ogólne
- Użytkownik jest zobowiązany do zapoznania się z Regulaminem. Skorzystanie z Usług jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu.
- Użytkownik zobowiązany jest do korzystania z Usług w granicach obowiązującego w Polsce prawa oraz zgodnie z postanowieniami niniejszego Regulaminu.
- Uczestnictwo w Usługach jest dobrowolne.
- Organizatorem Usług jest Właściciel. Użytkownik zawiera umowę dotyczącą wykonania Usług z Właścicielem i może skorzystać z wszelkich przewidzianych prawem uprawnień konsumenckich.
- Właściciel dołoży wszelkich starań w celu zapewnienia prawidłowego działania Usług.
- Użytkownikiem Usług może być każda pełnoletnia osoba fizyczna.
- Wszystkie ceny podane na stronie są cenami brutto podanymi w złotych polskich (zawierają podatek VAT).
- Jeśli dany Doradca jest dostępny (zalogowany do systemu) i gotowy na kontakt, przy jego profilu widnieje odpowiednia informacja.
- Właściciel szanuje prawo do prywatności Użytkownika i uznaje znaczenie ochrony wszelkich informacji zebranych na Jego temat. Polityka prywatności Serwisu zawiera wszelkie informacje na temat sposobu, w jaki Właściciel i partnerzy (np. partnerzy reklamowi, rozliczeniowi, analityczni) gromadzą i wykorzystują dane osobowe i nieosobowe w związku z korzystaniem przez Użytkownika z Usług.
- Usługi są własnością Właściciela, tak samo jak Treści i Znaki, lub są przez Niego kontrolowane lub licencjonowane i są chronione prawem autorskim i prawem znaków towarowych oraz różnymi innymi prawami własności intelektualnej i prawami dotyczącymi nieuczciwej konkurencji. Treści i Znaki są udostępniane w Serwisie wyłącznie w celach informacyjnych i do użytku osobistego i nie mogą być kopiowane, reprodukowane, ponownie publikowane, przesyłane, zamieszczane, publicznie wyświetlane, kodowane, tłumaczone, transmitowane, dystrybuowane, sprzedawane, licencjonowane ani w inny sposób wykorzystywane do jakichkolwiek celów komercyjnych bez naszej wyraźnej uprzedniej pisemnej zgody.
- Właściciel zastrzega sobie prawo do zablokowania dostępu do Usług Użytkownikowi, który narusza postanowienia niniejszego Regulaminu, obowiązujące prawo, ogólnie przyjęte normy moralne lub też z innych istotnych przyczyn.
- Podczas rozmowy Użytkownik może zostać poproszony przez Doradcę, chociaż nie jest do tego zobowiązany, o podanie swoich danych, takich jak imię, data i godzina urodzenia, miejsce urodzenia – niezbędnych do rzetelnego wykonania Usługi, ale wykluczających zidentyfikowanie Użytkownika. Podając w trakcie rozmowy jakiekolwiek informacje o takim charakterze, Użytkownik czyni to dobrowolnie i na własną odpowiedzialność. Użytkownikowi przysługuje prawo do odmowy podania takich informacji, jednak niepodanie danych, o które prosi Doradca, może (ale nie musi) skutkować niepełnym wykonaniem Usługi. Użytkownik jest o tym poinformowany i akceptuje to. W wypadku podawania podczas rozmowy z Doradcą danych dotyczących osób trzecich, które to dane są niezbędne do rzetelnego zrealizowania Usługi, Użytkownik powinien podać dane te w formie, która wyklucza zidentyfikowanie osoby trzeciej, w szczególności na podstawie identyfikatora takiego jak imię i nazwisko, numer identyfikacyjny, dane o lokalizacji, identyfikator internetowy lub jeden bądź kilka szczególnych czynników określających fizyczną, fizjologiczną, genetyczną, psychiczną, ekonomiczną, kulturową lub społeczną tożsamość osoby fizycznej.
- Właściciel nie ponosi odpowiedzialności za:
- treść rozmów prowadzonych przez Użytkownika w ramach korzystania z Usług Płatnych,
- korzystanie z Usług przez osoby niepełnoletnie oraz osoby nieuprawnione do użytkowania telefonu komórkowego lub stacjonarnego,
- straty Użytkownika spowodowane nieprawidłowym korzystaniem z Usług,
- ewentualny dyskomfort psychiczno-moralny, jaki może zostać potencjalnie wywołany poprzez treści przekazywane w trakcie korzystania z Usług,
- błędy lub przekłamania występujące w trakcie korzystania z Usług, jeśli przyczyną tej sytuacji były błędy lub problemy techniczne leżące po stronie podmiotów trzecich, ze szczególnym uwzględnieniem operatorów telefonicznych, podmiotów świadczących usługi hostingowe oraz usługi komunikacji internetowej dla Właściciela,
- korzystanie z Usług przez Użytkowników niezgodnie z postanowieniami niniejszego Regulaminu lub bez zapoznania się z Regulaminem, w tym zwłaszcza wynikające z niewłaściwego zrozumienia przez Użytkownika charakteru poszczególnych Usług oraz związanych z tym postanowień regulaminowych,
- przerwy w świadczeniu Usług zaistniałe z przyczyn technicznych (np. konserwacja, przegląd, wymiana sprzętu) lub niezależnych od Właściciela.
- Informacje otrzymywane przez Użytkownika w ramach korzystania z Usług nie mają charakteru wiążących porad, zaś ewentualne stosowanie się do nich jest przez Użytkownika dobrowolne. Właściciel nie ponosi odpowiedzialności za sposób, w jaki Użytkownik wykorzysta uzyskane informacje, nie ponosi również odpowiedzialności za działania, które Użytkownik podejmie w rezultacie uzyskania tych informacji.
III. Usługa korzystania z Serwisu
- Serwis ma charakter ezoteryczny, informacyjny, promocyjny, a także społecznościowy. Promuje wiedzę i doradców, skupia ludzi o podobnych zainteresowaniach.
- Aby korzystać z Serwisu, należy być osobą pełnoletnią.
- Rejestracja i korzystanie z Serwisu są bezpłatne.
- W każdej chwili Użytkownik może samodzielnie usunąć Konto. W tym celu należy kliknąć przycisk Usuń swoje konto w profilu Użytkownika.
- Na niektórych podstronach Serwisu, zawierających aplikacje takie jak horoskop dzienny, tarot online, wróżby online, runy online, kalkulatory i prognozy numerologiczne, wyświetlane są reklamy. Nasza polityka ochrony prywatności szczegółowo wyjaśnia, w jaki sposób wyświetlane są treści reklamowe i w jaki sposób ustawić preferencje ich wyświetlania.
- Niektóre podstrony Serwisu są dostępne tylko dla użytkowników zarejestrowanych.
- Użytkownik zobowiązuje się chronić swój login i hasło przed osobami trzecimi, a także zobowiązuje się zawiadomić natychmiast Właściciela o jakimkolwiek nieupoważnionym dostępie do Serwisu za pomocą Jego danych.
- Użytkownik zgadza się na wykorzystywanie prezentowanych w Serwisie Treści wyłącznie w zakresie własnego osobistego użytku – kopiowanie, wprowadzanie zmian, publikowanie w innych serwisach www, a także wszelkie wykorzystywanie tych treści do celów komercyjnych i niekomercyjnych wymaga uprzedniej pisemnej zgody Właściciela.
- Użytkownik zapewnia, że posiada prawa dysponowania przesyłanymi przez Niego do Serwisu materiałami lub dokumentami, bądź posiada zgodę osób, do których takie prawa należą.
- Użytkownik oświadcza, że jego aktywność w Serwisie nie będzie sprzeczna z normami kultury, z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, nie będzie dla innych w żaden sposób niebezpieczna i w związku z tym Użytkownik nie będzie przesyłać do witryny (wykorzystując mechanizmy witryny) żadnych informacji i materiałów, naruszających ogólnie przyjęte normy kultury – wulgarnych, nieprzyzwoitych, obscenicznych, nielegalnych, informacji materiałów i wypowiedzi, które wzywają do nietolerancji, nienawiści, przemocy, okrucieństwa czy naruszania prawa w jakikolwiek sposób, nie będzie naruszać praw innych użytkowników witryny, szczególnie prawa do poszanowania godności, prywatności, do ochrony danych osobowych, do swobody wypowiedzi i w związku z tym Użytkownik powstrzyma się od wypowiedzi obraźliwych lub agresywnych oraz nie będzie zbierać jakichkolwiek danych o innych Użytkownikach. Użytkownik nie będzie również dostarczać informacji nieprawdziwych, fałszywych, wprowadzających umyślnie w błąd lub jakichkolwiek innych, które mogłyby wyrządzić jakąkolwiek szkodę innym Użytkownikom lub Właścicielowi oraz nie będzie wykonywać żadnych czynności utrudniających lub uniemożliwiających innym Użytkownikom korzystania z Serwisu czy szkodzących Serwisowi, szczególnie nie będzie przesyłać wirusów lub innych zaraźliwych bądź destrukcyjnych programów, a także nie będzie dostarczać jakichkolwiek informacji lub materiałów, które mogą narazić Właściciela na roszczenia z powodu naruszenia prawa miejscowego, narodowego albo międzynarodowego, włączając w to, ale nie ograniczając się do praw autorskich, praw do znaków towarowych, praw handlowych, tajemnic handlowych.
- Użytkownik oświadcza, że nie będzie wykorzystywać mechanizmów witryny do rozsyłania materiałów niechcianych, uznawanych za spam, ani żadnych innych materiałów o treści reklamowej bez uprzedniej zgody Właściciela.
- Użytkownik zgadza się ponieść całkowitą odpowiedzialność za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku Jego zachowania opisanego w rozdziale III, punktach 7 – 11.
- Aby zapewnić możliwość ochrony Właściciela i innych Użytkowników przed skutkami niedotrzymania zobowiązań wymienionych w rozdziale III, punktach 7 – 11, Właściciel może w jakimkolwiek momencie zabronić Użytkownikowi dostępu do witryny bez podawania przyczyny i usunąć ewentualne treści wstawione przez Użytkownika.
- Udostępniając w Serwisie ewentualne własne treści, Użytkownik wyraża zgodę na ich wykorzystywanie przez pozostałych Użytkowników w zakresie ich osobistego użytku oraz udziela Właścicielowi prawa do bezpłatnego kopiowania, publikowania, dystrybucji, modyfikacji, przekładu oraz wykorzystania w inny sposób w tych materiałów w internecie – w przypadku, gdyby ich publikacja przyniosła Właścicielowi korzyści materialne, Użytkownik zachowuje pełne prawo domagania się udziału w tych korzyściach.
- Właściciel nie gwarantuje, iż każda zamieszczona w Serwisie publikacja sprosta oczekiwaniom każdego Użytkownika co do merytorycznej zawartości, dokładności czy przydatności uzyskanych informacji.
- Użytkownik akceptuje w pełni zasadę, że w maksymalnym zakresie dozwolonym przez obowiązujące prawo ani Właściciel, ani żaden pracownik, redaktor, autor publikujący w witrynie nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek bezpośrednie, niebezpośrednie, przypadkowe lub wynikowe skutki wykorzystania przez Użytkownika informacji lub innych materiałów uzyskanych za pośrednictwem witryny.
- Serwis może zawierać linki do stron internetowych lub usług stron trzecich, które nie są własnością Właściciela, nie ma więc On kontroli nad treścią, polityką prywatności ani praktykami stron internetowych lub usług stron trzecich i nie ponosi za nie żadnej odpowiedzialności. Użytkownik przyjmuje więc do wiadomości i zgadza się, że Właściciel nie ponosi żadnej odpowiedzialności, bezpośredniej ani pośredniej, za jakiekolwiek szkody lub straty spowodowane lub rzekomo spowodowane w związku z korzystaniem z treści lub usług stron trzecich, do których może odsyłać Serwis.
- Właściciel w ramach Usługi transmituje programy i audycje o treści ezoterycznej na żywo. Użytkownik, który udostępni i zweryfikuje swój adres e-mail, a także wyrazi zgodę na przesyłanie na jego adres wiadomości z promocjami i nowościami dotyczącymi Serwisu lub Użytkownik Zarejestrowany, który wyraził taką zgodę, mogą czynnie uczestniczyć w programie lub audycji, zadając wcześniej lub w ich trakcie pytania o treści ezoterycznej. Doradca prowadzący program lub audycję udziela odpowiedzi na zadane pytania bezpłatnie. Programy i audycje mogą, ale nie muszą być archiwizowane, w zależności od możliwości technicznych.
IV. Usługa telefoniczna o podwyższonej opłacie
- Usługa jest oferowana na terenie całego świata w sieciach polskich operatorów telefonii, zarówno w systemie prepaid (na kartę), jak i postpaid (abonamentowym). Usługa dostępna jest 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.
- Warunkiem skorzystania przez Użytkownika z Usługi jest posiadanie przez niego telefonu w sieci jednego z polskich operatorów, umożliwiających wykonywanie połączeń na numery premium (o podwyższonej opłacie). Użytkownik powinien być uprawniony do korzystania z telefonu w zakresie umożliwiającym mu korzystanie z Usługi.
- Aby skorzystać z Usługi, należy zadzwonić pod wskazany w witrynie przy profilu doradcy numer telefonu premium.
- Zawarcie Umowy następuje z chwilą rozpoczęcia rozmowy telefonicznej w ramach Usługi.
- Rozpoczynając rozmowę telefoniczną Użytkownik wyraża zgodę na zrealizowanie Usługi przed upływem terminu do odstąpienia od Umowy. Wyrażenie zgody na rozpoczęcie świadczenia przed upływem terminu odstąpienia jest dobrowolne. Ze względu na naturę Usług świadczonych „na żądanie” Użytkownika, w przypadku Umowy zawieranej na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa Właściciel może świadczyć Usługę po otrzymaniu od Użytkownika wyraźnej zgody na rozpoczęcie świadczenia przed upływem terminu odstąpienia.
- Użytkownikowi nie przysługuje prawo odstąpienia od umowy z uwagi na treść art. 38 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, ponieważ spełnianie świadczenia rozpoczyna się za wyraźną zgodą Użytkownika (wskazaną w rodziale IV, punkt 5) przed upływem terminu do odstąpienia od Umowy.
- Usługa polega na zadaniu przez Użytkownika pytania lub pytań Doradcom, którzy postarają się na nie odpowiedzieć w trakcie połączenia o podwyższonej opłacie zainicjowanego przez Użytkownika.
- W Usłudze można poruszać wszelkie tematy, które nie naruszają obowiązującego prawa lub ogólnie przyjętych zasad moralnych. Dostarczanie przez Użytkowników do Usługi treści o charakterze bezprawnym jest zakazane.
- Numery, pod które Użytkownik może zadzwonić w ramach Usługi posiadają różne stawki za minutę połączenia – w zależności od numeru. Numery oraz stawki prezentowane są w Serwisie przy profilach doradców oraz na głównej stronie Serwisu. Minuta połączenia z numerem 708508XXX kosztuje 3,69zł z VAT, minuta połączenia z numerem 708608XXX kosztuje 4,26zł z VAT, minuta połączenia z numerem 708708XXX kosztuje 4,92zł z VAT. Opłaty pobierane są przez operatorów telekomunikacyjnych poprzez dodanie opłaty na fakturze za zakup usług telekomunikacyjnych (w przypadku abonenta postpaid) lub poprzez odliczenie należnej kwoty od środków zgromadzonych na koncie abonenta (w przypadku abonenta prepaid).
- Do każdego doradcy Serwisu, jeśli posiada włączoną Usługę, przypisany jest jeden osobisty numer telefonu premium.
- Jeśli nie można połączyć się z wybranym numerem o podwyższonej opłacie, oznacza to, że dany doradca jest aktualnie niedostępny, linia jest zajęta lub występuje inny czynnik uniemożliwiający kontakt.
- Czas oczekiwania na połączenie, liczony od momentu wybrania numeru do momentu połączenia się z danym doradcą, jest bezpłatny. Kiedy Użytkownik wykonuje połączenie na numer o podwyższonej opłacie i połączy się z usługą automatyczną, taką jak np. poczta głosowa, zobowiązany jest niezwłocznie zawiadomić o tym fakcie Właściciela. W takim wypadku Użytkownik nie powinien wykonywać dalszych połączeń na numer o podwyższonej opłacie należący do Właściciela, a Właściciel podejmie natychmiastowe kroki w celu rozwiązania problemu. Koszty takich połączeń zostaną zwrócone Użytkownikowi do 14 dni od momentu pozytywnego rozpatrzenia reklamacji.
- Użytkownikowi zostaje naliczona opłata za każdą rozpoczętą minutę połączenia.
- Po nawiązaniu połączenia Użytkownik ma możliwość prowadzenia rozmowy z osobą odpowiadającą na pytania o charakterze ezoterycznym.
- W trakcie trwania rozmowy Użytkownik pozostaje anonimowy, a jedynym elementem identyfikującym, umożliwiającym korzystanie z Usługi, jest numer jego telefonu.
- Po 30 minutach rozmowy Właściciel przerywa automatycznie połączenie, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Możliwość dalszego korzystania z Usługi możliwa jest po ponownym wybraniu numeru.
- Usługa może zostać przerwana, kiedy Użytkownik przekroczy limit kwoty PREMIUM narzucony, zgodnie z przepisami prawa, przez operatora stacjonarnego bądź komórkowego Użytkownika. Możliwość dalszego korzystania z Usługi możliwa jest po podniesieniu limitu PREMIUM na numerze Użytkownika u Jego operatora telekomunikacyjnego.
- Właściciel dołoży wszelkich starań w celu zapewnienia prawidłowego działania Usługi. Mogą wystąpić krótkotrwałe, trwające nie dłużej niż 5 godzin miesięcznie, przerwy w dostępie do Usługi, spowodowane prowadzeniem niezbędnych prac konserwacyjnych i/lub technicznych. W przypadku przerw w dostępie, trwających dłużej z powodu awarii, Właściciel dołoży starań, aby usunąć awarię w najkrótszym możliwym czasie.
- Jeśli z jakiejkolwiek przyczyny Usługa nie zostanie wykonana i Użytkownik nie połączy się z doradcą, powinien niezwłocznie zawiadomić o tym fakcie Właściciela. Użytkownik nie powinien wykonywać w takim przypadku kolejnego połączenia na numer PREMIUM należący do Organizatora.
- W przypadku świadczenia Usługi w sposób niezgodny z Umową, Użytkownik może złożyć reklamację. Reklamacja może dotyczyć zwrotu części wydanej kwoty albo odstąpienia od Umowy.
V. Telefoniczna usługa przedpłacona (PreCall)
- Usługa jest oferowana na terenie całego świata i dostępna jest 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.
- Zawarcie Umowy następuje z chwilą rozpoczęcia rozmowy telefonicznej w ramach Usługi.
- Rozpoczynając rozmowę telefoniczną Użytkownik wyraża zgodę na zrealizowanie Usługi przed upływem terminu do odstąpienia od Umowy.
- Użytkownikowi nie przysługuje prawo odstąpienia od umowy z uwagi na treść art. 38 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, ponieważ spełnianie świadczenia rozpocznie się za wyraźną zgodą Użytkownika (wskazaną w rodziale V, punkt 3) przed upływem terminu do odstąpienia od Umowy.
- Wyrażenie zgody na rozpoczęcie świadczenia przed upływem terminu odstąpienia jest dobrowolne. Ze względu na naturę Usług świadczonych „na żądanie” Użytkownika, w przypadku Umowy zawieranej na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa Właściciel może świadczyć Usługę po otrzymaniu od Użytkownika wyraźnej zgody na rozpoczęcie świadczenia przed upływem terminu odstąpienia.
- Warunkiem skorzystania przez Użytkownika z Usługi jest posiadanie przez niego telefonu komórkowego lub stacjonarnego w sieci jednego z operatorów, umożliwiających wykonywanie połączeń na polskie numery stacjonarne. Użytkownik powinien być uprawniony do korzystania z telefonu w zakresie umożliwiającym mu korzystanie Usługi.
- Usługa polega na zadaniu przez Użytkownika pytania lub pytań Doradcom, którzy postarają się na nie odpowiedzieć w trakcie zainicjowanego przez Użytkownika połączenia telefonicznego.
- Każdy doradca Serwisu, jeśli włączył Usługę, posiada przypisany jeden numer telefonu stacjonarnego z wybraną stawką za minutę rozmowy. Informacje te są dostępne na stronie głównej Serwisu, a także na stronach profilowych poszczególnych doradców.
- Usługa dostępna jest dla Użytkownika Niezarejestrowanego oraz Użytkownika Zarejestrowanego.
- Aby skorzystać z Usługi, należy dokonać jej jednorazowego zakupu w sklepie internetowym Serwisu na wybraną kwotę (dotyczy Użytkowników Niezarejestrowanych) lub dokonać Doładowania (dotyczy Użytkowników Zarejestrowanych).
- Użytkownicy Zarejestrowani w ramach Doładowania mogą skorzystać z innej dowolnej oferowanej w Serwisie Usługi Przedpłaconej.
- Zakup Usługi lub Doładowanie są skuteczne, jeśli Użytkownik prawidłowo wypełni formularz zamówienia i prawidłowo poda dane podczas transakcji.
- Po złożeniu przez Użytkownika skutecznego zamówienia, otrzyma on automatyczne potwierdzenie na wskazany przez siebie adres e-mail.
- Płatność następuje za pośrednictwem systemu płatności elektronicznych poprzez dostępnych w Serwisie operatorów płatności.
- Wykupując Usługę lub dokonując Doladowania, Użytkownik zobowiązany jest do podania swoich danych identyfikujących, takich jak adres e-mail, opcjonalnie: numer telefonu oraz imię i nazwisko. Dokonując transakcji Użytkownik tym samym wyraża zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania danych osobowych można znaleźć na stronie poświęconej polityce ochrony prywatności.
- Po wykupieniu usługi Użytkownik otrzymuje ośmiocyfrowy unikalny kod PIN, który jest potrzebny, by połączyć się z Numerami PreCall. Po każdorazowym wybraniu Numeru PreCall, Użytkownik zostanie poproszony o podanie swojego kodu PIN.
- Użytkownik otrzymuje kod PIN na adres email, który podał w formularzu zakupu Usługi (Klient Niezarejestrowany) lub ten, który przypisany jest do Konta (Klient Zarejestrowany). Kod PIN dostępny jest dodatkowo dla Użytkownika Zarejestrowanego po zalogowaniu na Konto.
- Użytkownik Zarejestrowany może dobrowolnie podać w profilu Konta numer telefonu, z którego będzie łączył się z Numerami PreCall. Połączenia z Numerami PreCall z podanego przez Użytkownika w profilu Konta numeru telefonu nie będą wymagały weryfikacji poprzez kod PIN.
- Kod PIN Użytkownika Niezarejestrowanego, gdy dokonuje zakupu Usługi (PreCall) jest unikalny dla każdego zakupu. Użytkownik Zarejestrowany posiada jeden przypisany do Konta kod PIN. Użytkownik oświadcza, że będzie chronił kody PIN przed osobami trzecimi.
- Po zalogowaniu na Konto Użytkownik Zarejestrowany może sprawdzić stan swoich Środków, Użytkownik Niezarejestrowany nie posiada takiej możliwości. Środki są własnością Użytkownika w takim sensie, że Użytkownik może w każdej chwili zażądać zwrotu całości lub części niewykorzystanych Środków. Zwrot środków nastąpi kanałem, którym dokonana została płatność w terminie 3 dni od dnia otrzymania zgłoszenia. Jeżeli Użytkownik rozpoczął korzystanie z Usługi (PreCall), środki, które wykorzystał, nie podlegają zwrotowi.
- W razie podejrzenia użycia kodu PIN przez osoby niepowołane, Użytkownik niezwłocznie powiadomi o tym fakcie Właściciela, który podejmie stosowne kroki, by zapobiec nadużyciom.
- Właściciel nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne straty finansowe Użytkownika powstałe w wyniku umyślnego lub nieumyślnego podania swojego kodu PIN do Usługi osobom trzecim.
- Po zakończeniu połączenia na jeden z Numerów PreCall wykupiona przez Użytkownika Niezarejestrowanego kwota w ramach Usługi lub Środki Użytkownika Zarejestrowanego pomniejszane są o stosowną wartość za to połączenie. Stanowi ona iloczyn czasu połączenia, liczonego od momentu podjęcia przez Użytkownika rozmowy z doradcą Serwisu, i stawki za minutę podanej przy Numerze PreCall doradcy Serwisu, do którego wykonywał połączenie Użytkownik. Opłata naliczana jest za każdą rozpoczętą sekundę połączenia.
- Jeśli kwota wykupiona w ramach Usługi przez Użytkownika Niezarejestrowanego lub Środki Użytkownika Zarejstrowanego skończą się, aktualna rozmowa zostanie przerwana. By ją kontynuować, Użytkownik Niezarejestrowany powinien wykupić kolejną Usługę, Użytkownik Zarejestrowany powinien dokonać Doładowania Środków. O niskim stanie Środków Użytkownik Zarejestrowany informowany jest poprzez sygnał dźwiękowy w słuchawce telefonu, podobnie Użytkownik Niezarejestrowany informowany jest w ten sam sposób o tym, że czas wykupionej Usługi kończy się.
- By połączyć się z wybranym doradcą w ramach Usługi, Użytkownik Niezarejestrowany powinien mieć wykupioną Usługę na kwotę pozwalającą na przeprowadzenie rozmowy o długości minimum trzech minut, a Użytkownik Zarejestrowany powinien dysponować stanem Środków pozwalających mu na przeprowadzenie rozmowy o tej długości.
- Właściciel oświadcza, że nie ma limitu czasowego, w którym Użytkownik może zrealizować Usługę. Użytkownik ma także prawo w każdym czasie przerwać korzystanie z Usługi, bądź rozpocząć korzystanie z niej na nowo, dzwoniąc na dowolne Numery PreCall, do wielu doradców Serwisu.
- Koszt całkowitej rozmowy Użytkownika z doradcą, od momentu wybrania Numeru PreCall do zakończenia połączenia, może zostać powiększony o kwotę należną operatorowi telekomunikacyjnemu Użytkownika za wykonywanie połączeń na polskie numery stacjonarne. Właściciel nie ma wiedzy dotyczącej cennika operatora telekomunikacyjnego Użytkownika, nie ma też wpływu na tenże cennik. Z chwilą wykupienia Usługi Użytkownik potwierdza, że jest tego świadomy.
- Jeśli nie można połączyć się z wybranym Numerem PreCall, oznacza to, że dany doradca jest aktualnie niedostępny, linia jest zajęta lub występuje inny czynnik uniemożliwiający kontakt. W takim wypadku Użytkownik może zostać obciążony kosztami połączenia z polskim numerem stacjonarnym przez swojego operatora telekomunikacyjnego, zgodnie z cennikiem tegoż operatora. Właściciel nie ma wiedzy dotyczącej cennika operatora telekomunikacyjengo, z którego usług korzysta Użytkownik. Użytkownik oświadcza więc, że nie będzie żądał od Właściciela zwrotu kosztów takiego połączenia ani odszkodowania w żadnej innej formie.
- W przypadku świadczenia Usługi w sposób niezgodny z Umową, Użytkownik może złożyć reklamację. Reklamacja może dotyczyć zwrotu części wydanej kwoty albo odstąpienia od Umowy.
VI. Usługi tekstowe: usługa czat (MOCE), usługa SMS „ze strony”, usługa e-mail
- Usługa jest oferowana na terenie całego świata i dostępna jest 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.
- Zawarcie Umowy następuje z chwilą:
- rozpoczęcia rozmowy czat z Doradcą w ramach usługi czat (MOCE),
- wysłania SMSa z Serwisu do doradcy w ramach usługi SMS „ze strony”,
- akceptacji wyceny Doradcy na zapytanie Użytkownika w ramach usługi e-mail.
- Rozpoczynając rozmowę czat, wysyłając SMSa z Serwisu lub akceptując e-mailową wycenę Doradcy, Użytkownik wyraża zgodę na zrealizowanie Usług przed upływem terminu do odstąpienia od Umowy.
- Użytkownikowi nie przysługuje prawo odstąpienia od umowy z uwagi na treść art. 38 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, ponieważ spełnianie świadczenia rozpocznie się za wyraźną zgodą Użytkownika (wskazaną w rozdziale VI, punkt 3) przed upływem terminu do odstąpienia od Umowy.
- Wyrażenie zgody na rozpoczęcie świadczenia przed upływem terminu odstąpienia jest dobrowolne. Ze względu na naturę Usług świadczonych „na żądanie” Użytkownika, w przypadku Umowy zawieranej na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa Właściciel może świadczyć Usługę po otrzymaniu od Użytkownika wyraźnej zgody na rozpoczęcie świadczenia przed upływem terminu odstąpienia.
- Warunkiem skorzystania przez Użytkownika z Usług jest posiadanie Konta w Serwisie oraz dostęp do sieci Internet. Usługi są przeznaczone tylko dla Użytkowników Zarejestrowanych.
- Usługi polegają na zadaniu przez Użytkownika pytania lub pytań Doradcom, którzy postarają się na nie odpowiedzieć. Dodatkowo usługa e-mail może służyć do zamawiania portretów astrologicznych (kosmogramów), portretów numerologicznych czy innych obszernych opracowań, a także innych usług ezoterycznych, których realizacja nie jest możliwa za pomocą pozostałych Usług Płatnych.
- Informacja, czy dany Doradca realizuje Usługi, znajduje się na stronie głównej Serwisu oraz na stronie profilowej Doradcy.
- Aby skorzystać z Usług, należy dokonać Doładowania Konta.
- Użytkownik w ramach Doładowania może skorzystać z innej dowolnej oferowanej w Serwisie Usługi Przedpłaconej.
- Doładowanie jest skuteczne, jeśli Użytkownik prawidłowo wypełni formularz zamówienia i prawidłowo poda dane podczas transakcji.
- Po złożeniu przez Użytkownika skutecznego zamówienia, otrzyma on automatyczne potwierdzenie na wskazany przez siebie adres e-mail.
- Płatność następuje za pośrednictwem systemu płatności elektronicznych poprzez dostępnych w Serwisie operatorów płatności.
- Doładowując Środki na Koncie, Użytkownik zobowiązany jest do podania swoich danych identyfikujących, takich jak adres e-mail, opcjonalnie: numer telefonu oraz imię i nazwisko. Dokonując transakcji Użytkownik tym samym wyraża zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania danych osobowych można znaleźć na stronie poświęconej polityce ochrony prywatności.
- Po zalogowaniu na Konto Użytkownik może sprawdzić stan swoich Środków. Środki są własnością Użytkownika w takim sensie, że Użytkownik może w każdej chwili zażądać zwrotu całości lub części niewykorzystanych Środków. Zwrot Środków nastąpi kanałem, którym dokonana została płatność w terminie 3 dni od dnia otrzymania zgłoszenia. Jeżeli Użytkownik rozpoczął korzystanie z Usług, środki, które wykorzystał, nie podlegają zwrotowi.
- Użytkownik inicjuje poszczególne Usługi poprzez kliknięcie w odpowiedni przycisk w profilu wybranego Doradcy.
- Doradca, z którym Użytkownik inicjuje czat, powinien mieć w swoim profilu, na stronie głównej lub w pasku bocznym Serwisu status Teraz dostępny. Po zainicjowaniu usługi czatu użytkownik czeka chwilę na akceptację Doradcy. By rozpocząć czat z wybranym Doradcą, stan Środków Użytkownika powinien pozwalać na przeprowadzenie minimum minutowej rozmowy. Jeśli Użytkownik nie jest w stanie połączyć się z Doradcą i rozpocząć czatu, powinien poinformować o tym fakcie jak najszybciej Właściciela.
- Doradca, któremu Użytkownik wysyła SMS „ze strony”, może być chwilowo niedostępny w Serwisie. Właściciel zastrzega sobie prawo do przekazania wiadomości SMS „ze strony” innemu Doradcy, jeśli Doradca, do którego skierowana była wiadomość SMS „ze strony”, nie odpowiedział na nią przez okres 24 godzin.
- Doradca, któremu Użytkownik wysyła e-mail w Serwisie, może być chwilowo niedostępny.
- Po zakończonym czacie Środki Użytkownika pomniejszane są o stosowną wartość. Stanowi ona iloczyn czasu rozmowy na czacie, liczonego od momentu akceptacji rozmowy czat przez Doradcę do momentu napisania ostatniej wiadomości przez Doradcę lub Użytkownika, i stawki za minutę podanej w profilu Doradcy, z którym czatował Użytkownik. Opłata naliczana jest za każdą sekundę rozmowy. Po zakończonej rozmowie czat Użytkownik lub Doradca powinni kliknąć w przycisk Zakończ czat.
- W wypadku usługi SMS „ze strony” po każdej wysłanej wiadomości do Doradcy Środki Użytkownika pomniejszane są o wartość za sztukę, która widnieje w profilu realizującego tę usługę Doradcy przy informacji o tej usłudze. W ramach usługi SMS „ze strony” można napisać wiadomość składającą się z maksymalnie 360 znaków. Odpowiedź Doradcy również zawiera do 360 znaków.
- Usługa e-mail wyceniana jest indywidualnie przez Doradcę, do którego wysyła zapytanie Użytkownik. Użytkownik musi zaakceptować propozycję cenową Doradcy – w innym przypadku usługa e-mail pozostaje niezrealizowana. Środki Użytkownika pomniejszane są o kwotę uzgodnioną z Doradcą po akceptacji propozycji Doradcy przez Użytkownika.
- Właściciel oświadcza, że nie ma limitu czasowego, w którym Użytkownik może zrealizować Usługi. Użytkownik ma także prawo w każdym czasie przerwać korzystanie z Usług, bądź rozpocząć korzystanie z nich na nowo.
- W przypadku świadczenia Usług w sposób niezgodny z Umową, Użytkownik może złożyć reklamację. Reklamacja może dotyczyć zwrotu części wydanej kwoty albo odstąpienia od Umowy.
VII. Reklamacje, postanowienia końcowe Regulaminu oraz zmiany w Regulaminie
- Reklamacje dotyczące wszystkich Usług można zgłaszać pisemnie poprzez wypełnienie formularza na stronie Dodaj zgłoszenie, mailowo na adres: reklamacje@abrahadabra.pl, a także telefonicznie (szczegóły w zakładce Kontakt). Reklamacje rozpatrywane są w okresie do 14 dni od momentu otrzymania zgłoszenia, przy czym Właściciel stara się rozpatrywać wszystkie reklamacje niezwłocznie po ich otrzymaniu.
- Reklamacja powinna zawierać imię i nazwisko osoby reklamującej, adres e-mail wykorzystany do zamówienia Usługi, określenie przedmiotu reklamacji, przedstawienie okoliczności uzasadniających reklamację, w szczególności wskazanie momentu wystąpienia problemu dotyczącego Usług.
- Jeśli reklamacja nie zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni, będzie to oznaczać, że jest ona uwzględniona.
- W ramach procedury reklamacyjnej w wypadku usług telekomunikacyjnych mają zastosowanie przepisy Prawa Telekomunikacyjnego (w szczególności Rozdział 3), w wypadku pozostałych usług – przepisy Ustawy o prawach konsumenta. W procedurze reklamacyjnej nie będą miały zastosowania przepisy Kodeksu Cywilnego ze względu na charakter oferowanych Usług – sprzedaż Usług nie jest prowadzona w modelu B2B.
- W sprawach niedoprecyzowanych w Regulaminie będą stosowane następujące akty prawne:
- Ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (wraz późniejszymi zmianami),
- Ustawa z dnia 12 lipca 2024 r. – Prawo komunikacji elektronicznej,
- Ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (wraz późniejszymi zmianami)
- Właściciel zastrzega sobie prawo zmiany postanowień Regulaminu w razie zmiany przepisów prawnych lub z innej przyczyny.
- Zmiana Regulaminu może być dokonana w uzasadnionych przypadkach takich jak:
- zmiany przepisów prawa mających wpływ na treść Regulaminu i konieczności dostosowania Regulaminu w celu zachowania jego zgodności z prawem,
- zmian wynikających z konieczności dostosowania Regulaminu do zaleceń, nakazów, orzeczeń, postanowień, interpretacji, wytycznych lub decyzji uprawnionych organów administracji publicznej,
- usprawnienie działania Usług oraz obsługi Użytkownika,
- zmian związanych z bezpieczeństwem świadczenia Usług,
- przeciwdziałanie nadużyciom związanym z korzystaniem z Usług,
- zmian technologicznych i funkcjonalnych Usług,
- zmiany w zakresie wprowadzania nowych, dodatkowych funkcji, nowych Usług,
- zmian redakcyjnych związanych z koniecznością poprawy, usunięcia omyłek redakcyjnych, błędów,
- zmian o charakterze administracyjnym, w tym zmian danych identyfikujących lub kontaktowych.
- Publikacja nastąpi z 14-dniowym wyprzedzeniem, o ile zachowanie tego terminu jest możliwe ze względu na charakter wprowadzanych zmian.
- W przypadku zmiany Regulaminu, która istotnie i negatywnie wpływa na dostęp lub korzystanie z Usług, Organizator poinformuje Użytkownika o tej zmianie i terminie jej dokonania z 14-dniowym wyprzedzeniem, o ile zachowanie tego terminu jest możliwe ze względu na charakter wprowadzanych zmian.
- W sprawach nieuregulowanych Regulaminem stosuje się przepisy obowiązującego prawa.
Ostatnia aktualizacja: 25.06.2025